[Systems] Account request for Sugar Labs Trac bug system

Ryan Cunningham levantamos.para.unir at gmail.com
Mon Aug 28 20:14:45 EDT 2017

Dear Sugar Labs system administrators,

I would like to have an account in your Trac bug system. My e-mail address for this account is <levantamos.para.unir at gmail.com>.

Please give me my user name and password in a private message (not on the list); or if you deny my request, please tell me so. If you accept my request, I will delete your message as soon as I log in to Trac with my new account.

--

Estimados administradores de sistema de Sugar Labs,

Quisiera tener una cuenta en su instalación de Trac, su sistema de reportar problemas. Mi dirección de correo electrónico es <levantamos.para.unir at gmail.com>.

Por favor dame mi nombre de usuario y mi contraseña en un mensaje privado (no en la lista); o si deniegan Uds. mi solicitación, por favor díganme. Si acepten mi solicitación, borro su mensaje tan pronto cuando inicio sesión en Trac con mi nueva cuenta.

--
Enviado desde mi iPod