[IAEP] Call for bids, Educational platform, curricular content for CEIBAL

mokurai at earthtreasury.org mokurai at earthtreasury.org
Sat Jun 25 22:38:07 EDT 2011

On Fri, June 24, 2011 10:03 am, Yamandu Ploskonka wrote:
> $48 G in IADB funds, $114 G total
>
> page 18 has the abstract, and pp. 34-37 details on the actual stuff they
> are looking for.  The rest is lawyerly fluff, so beware...

This is exactly what the Sugar Labs Replacing Textbooks program is about.
Obviously Sugar Labs cannot do it alone, but if we can find appropriate
partners, would you two, Yama and Christoph, want to work on it?

Anybody else?

Esto es exactamente lo que el programa de Remplazando los libros de texto
de Sugar Labs se trata. Obviamente Sugar Labs no puede hacerlo solo, pero
si podemos encontrar los socios adecuados, lo haría con dos, Yama y
Christoph, quiere trabajar en él?

¿Alguien más?