[IAEP] [Sur] Facebook introduce Línea de Tiempo - OFF TOPIC??

David Van Assche dvanassche at gmail.com
Mon Dec 19 14:11:24 EST 2011

[en]
There is a social networking site/software specifically dedicated to
education which fits incredible well with moodle, as in exchanging all
wanted data via xml-rmpc. I'm rerferring to Mahara, which is quite easy to
use for first time users due to its drag and drop interface. It would
certainly be worth taking a look at. I've iintegrate the 2 before, and its
worked quite beautifully.

[es]
Hay un sistema para redes sociales especifcamente hecho para educacion que
combina perfectamente con moodle atravez de xml-rmpc. Hablo de Mahara.com
que es muy facil de utilizar por su forma de utilizar un sistema similar a
el de apple (drag and drop). Por supuesto vale la pena hechar le un
vistazo. Yo lo he integrado personalmente en 2 ocasiones sin ningun
problema y con muchas sonrisas por parte de las escuelas.

un saludo,
David Van Assche