[IAEP] Vargas Llosa en UCU Montevideo Uruguay

Caryl Bigenho cbigenho at hotmail.com
Sat Apr 16 17:43:54 EDT 2011

¡Hola Amigos/as!

Creo una solución sencilla para este problema es en el titulo del mensaje.  Si el subjecto  es muy claro, personas que tienen interes, puedan leerlo. Otros mensajes ,sin interes, pueden eliminarselo sin leerlo.
Abrazos!Carolina (Caryl)
Hi Friends,
I think a simple solution to this problem is in the title of the message.  If the subject is very clear, people who have interest can read it. They can delete messages they are not interested in without reading them.
Hugs!Caryl (Carolina)